PM4 SP – moduł 5: mnożenie cz. II
Wprowadzenie
4.5 Czego będziemy się uczyć w tym module?
1 Quiz
4.5 Test diagnostyczny
Rozdział I: Mnożenie liczby dwucyfrowej przez wielokrotność liczby 10
4.5.1 Lekcja 1: Iloczyn dwucyfrowej wielokrotności liczby 10 przez liczbę dwucyfrową
6 Zagadnienia
|
1 Quiz
4.5.1 Rozgrzewka
4.5.1 Rozgrzewka A – mnożenie z jednostkami
4.5.1 Ćwiczenie A – jak rozbicie wielokrotności liczby 10 na czynniki pomaga w obliczeniu iloczynu
4.5.1 Ćwiczenie B – jak rozbicie wielokrotności liczby 10 na czynniki pomaga w obliczeniu iloczynu c.d.
4.5.1 Ćwiczenie C – rozdzielność mnożenia względem dodawania zamiast rozbijania wielokrotności liczby 10 na czynniki
4.5.1 Zestaw zadań
4.5.1 Rozwiązania zadań
4.5.2 Lekcja 2: Modelowanie iloczynu dwucyfrowej wielokrotności liczby 10 przez liczbę dwucyfrową za pomocą modelu pola prostokąta
6 Zagadnienia
|
1 Quiz
4.5.2 Rozgrzewka
4.5.2 Rozgrzewka A – mnożenie
4.5.2 Ćwiczenie A – 40 ⋅ 26 a 4 ⋅ 26
4.5.2 Ćwiczenie B – od modelu pola prostokąta do tradycyjnego algorytmu mnożenia (dwa iloczyny częściowe)
4.5.2 Ćwiczenie C – tradycyjny algorytm mnożenia – dwa iloczyny częściowe (bez modelowania)
4.5.2 Zestaw zadań
4.5.2 Rozwiązania zadań
Rozdział II: Iloczyny częściowe a tradycyjny algorytm mnożenia
4.5.3 Lekcje 3-4: Obliczanie iloczynu dwóch liczb dwucyfrowych za pomocą ilczynów częściowych
6 Zagadnienia
|
1 Quiz
4.5.3 Rozgrzewka
4.5.3 Rozgrzewka A – mnożenie
4.5.3 Ćwiczenie A – zadanie z treścią
4.5.3 Ćwiczenie B – cztery iloczyny częściowe
4.5.3 Ćwiczenie C – od modelu pola prostokąta do tradycyjnego algorytmu (cztery iloczyny częściowe)
4.5.3 Zestaw zadań
4.5.3 Rozwiązania zadań
4.5.4 Lekcje 5-6: Przejście od czterech iloczynów częściowych do tradycyjnego algorytmu
7 Zagadnienia
|
1 Quiz
4.5.4 Rozgrzewka
4.5.4 Rozgrzewka A – zadania z treścią
4.5.4 Ćwiczenie A – od czterech iloczynów częściowych do dwóch
4.5.4 Ćwiczenie B – od czterech iloczynów częściowych do dwóch c.d.
4.5.4 Ćwiczenie C – dwa iloczyny częściowe
4.5.4 Ćwiczenie D – dwa iloczyny częściowe bez modelowania
4.5.4 Zestaw zadań
4.5.4 Rozwiązania zadań
4.5.5 Lekcja 7: Przejście od czterech iloczynów częściowych do tradycyjnego algorytmu bez modelowania
5 Zagadnienia
|
1 Quiz
4.5.5 Rozgrzewka
4.5.5 Rozgrzewka A – zadania z treścią
4.5.5 Ćwiczenie A – zadanie z treścią
4.5.5 Ćwiczenie B – tradycyjny algorytm mnożenia
4.5.5 Zestaw zadań
4.5.5 Rozwiązania zadań
Potwórzenie i sprawdzian
4.5.6 Lekcja 8: Powtórzenie
4 Zagadnienia
4.5.6 Zadania do lekcji
4.5.6 Powtórzenie A – oblicz iloczyny
4.5.6 Powtórzenie B – zadanie z treścią I
4.5.6 Powtórzenie C – zadanie z treścią II
4.5.7 Lekcja 9: Sprawdzian
1 Zagadnienie
4.5.7 Sprawdzian
Poprzednie Zagadnienie
Następne Zagadnienie
4.5.1 Ćwiczenie B – jak rozbicie wielokrotności liczby 10 na czynniki pomaga w obliczeniu iloczynu c.d.
PM4 SP – moduł 5: mnożenie cz. II
4.5.1 Lekcja 1: Iloczyn dwucyfrowej wielokrotności liczby 10 przez liczbę dwucyfrową
4.5.1 Ćwiczenie B – jak rozbicie wielokrotności liczby 10 na czynniki pomaga w obliczeniu iloczynu c.d.
Poprzednie Zagadnienie
Powrót do: Lekcja
Następne Zagadnienie
Przewijanie do góry
Login
Accessing this kurs requires a login. Please enter your credentials below!
Nazwa użytkownika lub adres e-mail
Hasło
Zapamiętaj mnie
Lost Your Password?
Załóż konto
Don't have an account? Register one!
Register an Account