Zanim rozpoczniesz naukę, odpowiedz na kilka pytań sprawdzających wiedzę z tego modułu.
0 of 9 Pytania completed
Pytania:
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz się ładuje…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
Poprawne odpowiedzi na Pytania: 0 z 9
Twój czas:
Czas się skończył
Zdobyłeś 0 z 0 punktów, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Średni wynik |
|
Twój wynik |
|
Jaki ułamek przedstawiony jest na modelu? Zapisz odpowiedni ułamek oraz liczbę mieszaną.
/ = /
Który ułamek ma inną wartość niż pozostałe?
Wybierz odpowiedni znak porównania.
\(3\over7\) [] \(3\over10\)
Wybierz odpowiedni znak porównania.
\(4\over7\) [] \(6\over7\)
Nie sprowadzaj ułamków do wspólnego mianownika!
Wybierz odpowiedni znak porównania.
\(5\over9\) [] \(7\over15\)
Nie sprowadzaj ułamków do wspólnego mianownika!
Wybierz odpowiedni znak porównania.
\(6\over9\) [] \(2\over3\)
Oblicz. Zapisz wynik w postaci liczby mieszanej. Zapisz część ułamkową w najprostszej postaci.
\(7\over8\) + \(2\over8\) + \(3\over8\) + \(3\over8\) + \(5\over8\) = /
Oblicz. Zapisz ułamek w najprostszej postaci.
1\(5\over8\) – \(7\over8\) = /
Klasa 4a zbierała pieniądze na wycieczkę.
Na noclegi wydali \(1\over4\) całej kwoty, a na transport \(3\over8\) całej kwoty.
Resztę pieniędzy przeznaczyli na atrakcje.
Pytanie: Jaką część pieniędzy wydali na atrakcje?
Odp.: Na atrakcje wydali / całej kwoty.